tiistai 21. heinäkuuta 2015

Kuka minä olen.

Blogin perustaminen, pitkään harkittu, monelta kantilta mietitty.  

EssiDecoreeraa blogia kirjoittaa nuori nainen Jyväskylästä. Olen asunut neljä vuotta kaupungissa,mutta mieleltäni olen pienen kylän tyttö. Viihdyn lapsuudenkodissani luonnon lähellä, jossa on tilaa olla. Sinne on aina hyvä mennä tuulettumaan, kun tuo kerrostalo asuminen ei ihan minun juttu ole. 





Olen ammatiltani Lastenohjaaja, mutta syksyllä lähden jatkamaan opiskelua ammattikorkeeseen Yhteisöpedagogiksi. Viimeisen vuoden aikana olen päässyt näkemään työelämää, ideoinut kotipaikkakunnalle perhepuisto toimintaa ja haaveillut monista sisustus hommista.Näistä kokemuksista viisaantuneena olen huomannut olevani projektityöskentelijä. Kesäkuussa perhepuisto "projekti" loppui, päälle jäi tarve tehdä jotain ns. hyödyllistä. Blogi tuntui oikealta vaihtoehdolta, paikka jonne saa kertoa omista ideoistaan.



Onko kellään muulla ongelmana ideatulva? 

Myönnän, että minulla on todella usein. Olisi niin paljon helpompaa,kun valmiit ideat voisi vaan tulostaa mielestä. Omia ideoita on myös todella haastava kertoa muille, itsellä ne on mielessä jo valmiina. Niinpä otan blogia kirjoittaessa haasteeksi sen, että saan  teille kerrottua ideat mahdollisimman hyvin. Toivottavasti löytyy innokkaita lukijoita, koska olen perheeni kyllästyttänyt jatkuvilla uusilla ideoilla.

Odotan innolla, että pääsen kertomaan teille suunnitelmistani. Luvassa paljon kuvia, sisustus/ tuunaus projekteja. Sekä jo tehtyjä maalaus/ tuunaus hommia.


Ihanaa viikkoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti